onsdag 22 juli 2009

Sovrumstankar...

Våra sovrumsmöbler är mörka - överkast, tapeter och gardiner är ljusa. Accentfärg på kuddar och fondvägg m.m är röd. I sommar, då hela familjen vill sova till fram åt halv tio på förmiddagen, kan det hända att jag vaknar någon timme tidigare ibland. Då ligger jag och funderar på allt möjligt. Vad jag vill göra för små inredningförändringar t.ex.

Idag tänkte jag på att jag kanske skulle byta ut alla röda detaljer mot blå. Jag har aldrig någonsin haft något blått i min inredning, annat än på toaletter. Det måste väl vara dags snart?

Något som jag har haft - och har, desto mer av, är pressglasföremål. Det är ju så vackert!

Detta är ena hörnet i vårt sovrum.
Jag skall fundera vidare över den blå färgen så snart jag blir ensamvaken igen! Hej!

Inga kommentarer: