onsdag 29 juli 2009

Dagstur till en sommaridyll...

Igår var vi på Bohus-Malmön -- min favoritö här på västkusten. Malmön ligger mellan Smögen och Lysekil. Tidigare hade vi sommarstuga där, ihop med mina systrar. Nu känner vi att ett hus räcker..... dessutom bor vi mitt i Bohuslän och har nära till både storstad och mängder av kustidyller som vi kan besöka bara över dagen.

Jag tänkte att jag skulle tagit vackra kort från ön, men jag hann inte med det -- kameran åkte bara upp en enda gång....

.... och det var på minigolfbanan, som ligger väldigt vackert. På andra sidan ön möter hav himmel och vågorna går höga. Dit måste jag alltid åka -- att se horisonten tycker jag är så maffigt, den bilden tar jag med mig hem och njuter av. Underbara bad finns på ön men det blev det inte mycket av i dag, det var ju kusinkalas som var anledningen till dagsturen.

Ni får se ett par bilder på våra binkor istället för ökort..... Nästa gång skall jag visa lite tornbilder. hej!

Inga kommentarer: