lördag 25 juli 2009

Ett bloggtips - inramat av blodfingerört....

Läser ni många inredningsbloggar? Med mej är det så här:
När jag började blogga, förra sommaren, läste jag säkert 30-40 per dag -- sena kvällar då barnen hade lagt sig. Jag tyckte till och med att bloggarna kunde ersätta inredningstidningar.

Men alltmer går jag nog tillbaka till mina tidningar för inspiration.... en varannan vecka tycker jag allt man kan få kosta på sig .....

Ett par gånger i veckan kollar jag på några av de "stora" bloggarna. Guldkant på livet, Jordgubbar med mjölk, Lantlif, Julias vita drömmar.....m.fl.
Det finns dock en blogg, som jag vill tipsa er om, som jag gärna vill kolla upp en sväng varje kväll. Det är bloggen Fyra årstider - Mitt liv på landet.

Det är Lotta, 35, som har den bloggen. Hon är otroligt bloggproduktiv, ofta 2-3 inlägg per dag!!
Just det att hon jobbar så mycket med sin blogg, tar fina bilder och skriver så personligt gör nog att den har blivit så populär. Hon har ca 1000 besök per dag.
Besök gärna hennes blogg om ni inte har varit där ännu! Hennes bloggadress är livetplandet.blogspot.com Observera den annorlunda stavningen!

Visst är blodfingerört en riktigt söt blomma förresten? Hej!

Inga kommentarer: