fredag 10 april 2009

FärgGLAD PÅSK del 2 -- och hej på ett tag!

Här kommer de 2 sista bilderna. Nu får vi se om ni gissat rätt!

Färgtema 4:


SVART/VITT! På skänkvitrinen har det ju varit svart/vitt ända sedan jul, så det var bara att spinna vidare på det temat. Den smidda 50-talstuppen är min absoluta favorittupp.

Färgtema 5:


GULT! Gult är inte min favoritfärg ,men inte kan man hoppa över det helt när det är påsk! Fast vi kör det utomhus .....

I vår familj fick purpur 2 röster, grön/rosa 2, rost 1 och svart/vitt 2 röster.

Påsklovet börjar lida mot sitt slut. Vi har haft fint väder, långa sovmorgnar och massor med aktiviteter. Nu återstår bara påskkalas i dagarna tre.... Därmed stänger jag bloggen för denna gången. Vi ses igen framåt sommarlovet. Fast jag gör nog några inlägg i maj, när tornbygget går på för fullt här hemma. Jag vet en och annan som är nyfiken på det!

Hej så länge! Anna

Inga kommentarer: